Skip to content

Urenregistratie programma

Een urenregistratie programma kan je helpen bij het maken van een eenvoudige tijdsregistratie. Veel ondernemers vinden namelijk dat het noteren en doorvoeren van de uren van het personeel onnodig veel tijd kost. Een goed programma voor urenregistratie doet echter meer dan het registreren van de werktijd alleen.

Urenregistratie programma voor tijdsregistratie

Met een programma voor urenregistratie maken veel ondernemers gebruik van het voordeel van de digitalisering. Zeker wanneer een dergelijk systeem wordt gecombineerd met een automatisch systeem dat de kloktijden van het personeel registreert, wordt de ondernemer aardig wat werk uit handen genomen. Software voor tijdsregistratie wordt echter nog aantrekkelijker wanneer deze taak wordt gecombineerd met andere aspecten van workforce management. En dat is precies wat tamigo doet.

Hoe werkt tijdsregistratie met tamigo?

Je kunt eenvoudig de geplande tijden vanuit het rooster kopiëren naar het tijdsregistratieprogramma van tamigo. Vervolgens kun je handmatig de geplande tijden corrigeren naar de gewerkte tijden. Het kan echter nog eenvoudiger wanneer je gebruik maakt van de app. Met de app kan het personeel inklokken en uitklokken. Deze gegevens worden direct overgenomen door het registratiesysteem. Jij kunt de tijden controleren en direct doorzetten naar de payroll. Op die manier kost tijdsregistratie je veel minder tijd.

Deze klanten maken al gebruik van tamigo

Eén oplossing voor workforce management

tamigo gaat echter nog een stapje verder en biedt naast een programma voor urenregistratie één uitgebreid programma voor alle aspecten van workforce management. Zo kun gebruik maken van verschillende programma’s voor planning, registratie en communicatie. Doordat je alle onderdelen kunt koppelen krijg je een uitgebreid overzicht van jouw onderneming. Zo kun je de bedrijfsresultaten en de kosten koppelen aan je planning. Deze kennis is essentieel voor het goed laten functioneren van jouw bedrijf.

Over tamigo

tamigo werd in 2006 in Kopenhagen opgericht. Wij richten ons met één online oplossing voor jouw workforce management op het vergemakkelijken van jouw taken. Met name ondernemers in de retail en de horeca maken veelvuldig gebruik van tamigo voor hun personeelsplanning, urenregistratie en andere tijdrovende taken. Wil jij ook een weekschema opmaken en profiteren van alle voordelen van tamigo? Probeer onze diensten dan nu 30 dagen gratis uit en ontdek het gemak van onze online tool.

In de winkels maken de werknemers gebruik van tamigo Touch om in te loggen. Er ligt een iPad, dus de medewerkers kunnen op de iPad of op hun mobiel inloggen. Erg handig!

Paul van Rossum

Operationeel Directeur, Bakkerij ‘t Kraayennest




Contact een van onze experts

Laat hier jouw contactgegevens achter, zodat wij een afspraak met je kunnen inplannen.