(Bijna) al uw medewerkers hebben een smartphone, maar ze houden nog steeds hun uren bij op urenbriefjes, papieren agenda of in een Excellijstje. Of ze gebruiken een ouderwetse prikklok waarmee je eenmaal per maand een overzicht krijgt van de uren. Via een tijdregistratie app zou dat veel makkelijker zijn!
tamigo’s tijdregistratie app is gratis voor je medewerkers en werkt op iedere smartphone (Android, Apple, Windows) of tablet. Via de app kunnen ze in- en uitklokken, dit schermen we uiteraard af zodat ze dit alleen kunnen als ze verbonden zijn met het wifi-netwerk op locatie. Inklokken vanuit bed is natuurlijk niet mogelijk!
We kunnen de uren netjes op- of afronden, opmerkingen laten meegeven en ze worden direct afgezet tegen de geplande uren.
Medewerkers kunnen meer met de app dan tijdregistratie:
Je ziet het, onze tijdregistratie app is simpel, handig en bespaart je zeeën van tijd! Je maakt uiteraard online het rooster, daarvoor is de smartphone wat te klein.
Door over te stappen op tamigo hebben wij een enorme efficiency slag gemaakt in het gehele rooster- en payroll proces én inzicht gekregen in de productiviteit.