Personeelsrooster horeca

Personeelsrooster horeca

Het lijkt ook zo eenvoudig om je rooster via Excel te maken: knippen – plakken van uren, mailen en klaar. Maar dan begint het pas!

 

Medewerker A ruilt met B op vrijdag, maar C neem dan de middaguren weer van A over. Weer een nieuw rooster maken en op de Whatsapp groep zetten. En ondertussen staat medewerker D per ongeluk op twee locaties tegelijk ingepland. Weer een andere medewerker heeft het rooster niet gezien, dus komt hij te laat. En waar is dat urenbriefje van medewerker E ook alweer? Was hij nou nog op vakantie begin deze maand? Hoe registreer je al deze gebeurtenissen, zonder uren per maand hieraan kwijt te zijn?

 

Ons horeca personeelsrooster stroomlijnt al deze processen en gebeurtenissen.

Probeer tamigo 30 dagen gratis

Eenvoudige een personeelsrooster voor de horeca maken

Het begint al met hebben van 1 enkel rooster per restaurant/afdeling/filiaal. In onze personeelsrooster horeca zijn er NIET meerdere versie van roosters, waardoor iedereen altijd op de hoogte is! Laat geen wijzigingen toe zonder goedkeuring; zo gedaan via de app en het online horeca personeelsrooster is weer bijgewerkt. Niet meer uren zoeken naar vervanging, maar de uren beschikbaar maken en 1 sms vanuit tamigo levert zo een vervanger op!

 

Kent u dat? Je hebt deze week nog een aantal shifts in te vullen, maar je weet niet wie er beschikbaar zijn en je hebt geen tijd om 30 mensen na te bellen? tamigo gaat het je veel makkelijker maken! Maak gewoon de diensten aan als ‘beschikbaar’ en iedereen die geen shift heeft op die uren, kan aangeven deze uren te willen werken. 1x goedkeuren en het is geregeld! Horeca personeelsrooster maken was nog nooit zo eenvoudig!

 

Overtreffende trap nodig? Laat medewerkers zichzelf inplannen in het horeca personeelsrooster. Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Niet voor iedere organisatie toepasbaar, maar efficiënt is het wel!

 

Geloof ons niet. Overtuig jezelf en probeer tamigo 30 dagen gratis!

Door over te stappen op tamigo hebben wij een enorme efficiency slag gemaakt in het gehele rooster- en payroll proces én inzicht gekregen in de productiviteit.

Marijke Mesman-Hoekstra
Project Manager, Inntel Hotels