Hier ontmoet je enkele mensen die tamigo dagelijks gebruiken.

Ontdek hieronder waarom ze voor tamigo gekozen hebben.

Lees wat klanten over tamigo zeggen

Met tamigo kan Great Beauty Bar haar shops van een afstand en on-the-go managen – met duidelijke en intuïtieve inzichten, roosters en eenvoudige interface met hun payroll systeem Loket.nl.

Het Nederlandse beauty concept, Great Beauty Bar, breidde haar online concept uit met 13 fysieke shop-in-shops in slechts 3 maanden. Hiermee kreeg de organisatie een nieuwe set uitdagingen met betrekking tot rooster management, communicatie en KPI’s.

Wij zochten een intuïtieve en complete workforce management tool met duidelijke inzichten, die kon worden gebruikt op zowel iPad als smartphone, en waarmee we onze shops eenvoudig kunnen managen, zegt Colinda Lentze, Retail Manager bij Great Beauty Bar.

Great Beauty Bar gebruikt tamigo zowel online als via de app voor planning, tijdsregistratie, omzetdata, forecasting en voor communicatie tussen de retail manager, shop managers en medewerkers. Met tamigo kan Great Beauty Bar zowel de shops als data eenvoudig beheren voor de hele organisatie. Daarnaast heeft tamigo als extra toegevoegde waarde een directe koppeling met Great Beauty Bar’s payroll systeem Loket.nl.

Ingewikkelde calculaties en communicatie hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. tamigo maakt dit op een of andere manier erg eenvoudig. Met slechts één klik op de knop verzamelt tamigo alle benodigde informatie, uren en reiskosten voor Loket.nl. Dit bespaart ons enorm veel tijd, voegt Colinda Lentze toe.

Ik heb meerdere rooster apps vergeleken. Uiteindelijk bleek tamigo het fijnst om mee te werken, zowel voor mij als planner, maar zeker ook in het gebruik van de app door mijn werknemers.

Op het eerste gezicht verwacht je niet dat die gezellige oude werfkelders van Broadway aan de Utrechtse gracht de nieuwste online personeelsplanning tool bevatten. Maar achter de schermen van het bruisende en bekende steakhouse ontvouwt zich een nieuwe wereld waar online roosterplanning, individuele tijdsoverzichten, beschikbaarheid en wisselingen via de tamigo app voor alle smartphones wordt geregeld.

Eigenaar Onno Zwart van American Steakhouse Broadway is opgelucht dat het intensieve proces van handmatig inplannen is vervangen door tamigo's online – en dus altijd up to date – rooster.

Dankzij tamigo maakt Onno sneller beslissingen over wijzigingen, ruilen, beschikbaarheid en verlof. Deze worden automatisch in tamigo aangepast, het rooster bijgewerkt en de medewerkers zijn gelijk op de hoogte.

Vóór tamigo kwamen er diverse lijstjes aan te pas om de beschikbaarheid, verlofaanvragen en voorkeuren voor dagen bij te houden. Er was een enorme hoeveelheid tijd en geduld nodig om een kloppend rooster te maken dat aan ieders wensen voldeed, inclusief die van mij!

Dankzij tamigo kan hij zijn tijd nu beter besteden in het restaurant om de gasten de beste service te verlenen en zijn medewerkers aan te sturen. Zoals alles bij American Broadway Steakhouse was het selecteren van tamigo gebaseerd een grondige aanpak en analyse van de markt voor de planning apps, zegt Onno.

Ik heb meerdere rooster apps vergeleken. Uiteindelijk bleek tamigo het fijnst om mee te werken, zowel voor mij als planner, maar zeker ook in het gebruik van de app door mijn werknemers. Iedereen is superblij met tamigo!

Elke Retail Manager weet hoe moeilijk het is om in een Excel-sheet een compleet overzicht te hebben van de loonkosten, productiviteit en omzet. Daarom was het voor Triumph Benelux een simpele keus om tamigo te implementeren. Dit hielp om het bedrijf te optimaliseren door hun informatie op één plek te samen te voegen.

“onze Triumph collega’s in Denemarken werkten al met veel tevredenheid met tamigo. Daarom was het een logische stap om tamigo ook te implementeren voor Triumph Benelux.” Zegt Lia Vos, HR Operations Specialist Benelux.

Met slechts een paar klikken geeft tamigo Triumph Benelux inzicht in verschillende KPIs, zoals budgetten, productiviteit, loonpercentages, omzet en loonkosten. Doordat tamigo consistent up-to-date data weergeeft maakt het Triumph makkelijker om de prestaties van de winkels te benchmarken.

“Als verantwoordelijke voor de payroll bespaar ik veel tijd met tamigo. Ik kan nu makkelijk alle benodigde onderdelen voor de maandelijkse salarissen vanuit tamigo exporteren naar ons payroll systeem.”

Het is niet ongebruikelijk voor een Retail keten om verschillende Workforce Managementoplossingen, van verschillende leveranciers, te implementeren op meerdere locaties.

Bolia, met winkels in veel Europese landen, onderzocht zorgvuldig de complete markt voordat ze een Workforce Managementoplossing kozen: “We kozen tamigo, omdat het in veel landen aanwezig is en het makkelijk te gebruiken is”, zegt Anette Sørensen, International HR Manager

tamigo levert een kostbaar overzicht van de loonkosten en een correct payroll proces voor alle winkels.

Met veel parttimers is er een grote kans dat de roosters vaak veranderen, maar volgens Anette Sørensen zorgt tamigo ervoor dat deze veranderingen supermakkelijk te managen zijn met minimale administratieve handelingen.

Ongeacht het land of de cultuur, onze eerste indruk – dat tamigo een gebruiksvriendelijke planningtool is voor al onze medewerkers – is bevestigd.

Door tamigo hebben zowel het management als de medewerkers een duidelijk overzicht over de roosters en salarissen, zoals op geen andere manier mogelijk was.

Het exclusieve drop merk – Lakrids by Johan Bülow – stapte in 2012 over naar tamigo’s workforce managementoplossing. De handgeschreven roosters werden snel geüpgraded naar automatische roosters in combinatie met tamigo’s tijdsregistratiesysteem, tamigo touch.

Wanneer je veel jonge medewerkers in dienst hebt, is het een groot pluspunt dat de communicatie over het rooster en de wisseling van diensten verloopt via de gebruiksvriendelijke app van tamigo. Vóór tamigo stuurden we altijd emails, maar hier kregen we bijna nooit reacties op.

tamigo bespaart niet alleen veel tijd op wat voorheen handmatige en tijdrovende taken waren, maar het heeft ook een sterk positief effect gehad op de communicatie van medewerkers, zegt Anita Møllebro, Retail Design Manager.

Vóór tamigo verzonden we emails naar de medewerkers, maar we kregen bijna nooit een reactie terug.

Vanaf 2006 helpt tamigo Sticks’n’Sushi om de dagelijkse werkzaamheden te verbeteren.

tamigo’s rooster is ongelofelijk makkelijk in gebruik voor al onze individuele planners. Omdat de roosters steeds vernieuwd worden met gebruiksvriendelijke functies, wordt het eigenlijk steeds makkelijker in het gebruik”, zegt Operations Manager, Tommy Hvid.

Tommy Hvid zegt zelf over de tamigo app dat het “geniaal” is. De app geeft, zowel de planner als de medewerker, op elke moment toegang tot belangrijke functies en informatie. Planners kunnen beschikbare diensten via de app aanbieden, terwijl medewerkers onderling diensten kunnen ruilen en vrij kunnen vragen.

“Een ander groot voordeel is dat iedereen toegang heeft tot onze tamigo voorpagina, zowel op de desktopversie als via de app, waar ze foto’s en beschrijvingen kunnen zien van onze interne campagnes en berichtgeving”, zegt Tommy Hvid. Als Operations Managers is Tommy Hvid er zeker van dat tamigo’s financiële overzichten een directe invloed hebben op de omzet van Sticks’n’Sushi. Wanneer de budgetten ingeladen worden in tamigo, kunnen zowel het management als de individuele planner meteen zien of het geplande rooster valt binnen de financiële kaders die gesteld zijn.

Het is ontzettend belangrijk dat we weten wat de kosten van een rooster zijn terwijl we deze aan het maken zijn. tamigo geeft zeer precies voor al onze restaurants de loonkosten afgezet tegen de omzet weer. Deze flexibiliteit en transparantie is voor elke restaurantketen een “must".

tamigo creëert een overzicht waardoor je altijd up-to-date bent. Dat is waarom tamigo een onmisbare tool is.

Sinds 2014 helpt tamigo bij het optimaliseren van het personeelsmanagement bij Danhostel, Denemarken. Voordat ze tamigo gebruikte registreerde Danhostels medewerkers hun gewerkte uren met pen en papier.

Assistent-manager Nicolai Stubtoft verteld: “het was een complete chaos, medewerkers registreerde hun uren op pen en papier. Vervolgens moest ik deze één voor één controleren, als de papiertjes überhaupt al werden ingeleverd."

Net als bij andere hotels en hostels is er bij Danhostel een seizoensgebonden fluctuatie in personeel. Tijdens de zomermaanden neemt het aantal jonge werknemers significant toe. Al betekent dit elk seizoen veel nieuwe gezichten, het duurt voor Nicolai niet lang om nieuwe werknemers tamigo te laten begrijpen. Na een korte introductie kunnen werknemers onderling diensten wisselen, zonder dat het management hiertussen moet komen.

Uiteindelijk is het goedkeuren het enige wat we hoeven te doen. De werknemers zijn er onderling al uitgekomen, dat is gewoon briljant.

Winkeliers hebben geen tijd om lange gebruiksaanwijzingen te lezen. Dat is een voordeel van tamigo, nieuwe winkeliers kunnen na een training van een paar uur met tamigo overweg.

Het toegankelijke online rooster en het overzicht van de loonkostenpercentages zijn slechts voorbeelden van redenen waarom de supermarktketen REMA 1000 koos voor tamigo in 2008.

“Andere ketens hebben andere financiële- en planningssystemen. Om deze goed te kunnen gebruiken zijn lange cursussen en constante updates nodig, voordat het systeem extra waarde creëert voor winkeliers. Wij kozen voor een andere koers en dat heeft zich uitbetaald”, zegt HR Manager Svend Halse Petersen.

tamigo heeft niet alleen een positief effect gehad op de franchisenemers van Rema 1000. Ook op het hoofdkantoor helpt tamigo met het verminderen van tijdrovende administratieve taken en het zorgt voor een goed inzicht in het bedrijf voor de succesvolle supermarktketen.

Neem vandaag nog contact op met tamigo

Laat ons je werk makkelijker maken. Laat een bericht achter.

 

Bedrijfsnaam*
Naam*
Telefoonnummer*
Email*
Bericht