Bolia.com

“Ongeacht het land of cultuur, onze eerste impressie – dat Tamigo een zeer gebruiksvriendelijke oplossing is voor onze medewerkers – is bevestigd.”

Het is niet ongewoon voor groeiende internationale retailketens om ineens in ieder land een apart digitaal roosterpakket te implementeren, uiteraard allemaal ontwikkeld in het betreffende land.

Deze praktijk is verre van optimaal, niet het minst doordat de interne mobiliteit voor medewerkers trager verloopt door de trainingen in de verschillende roostersystemen.

“Voordat we een roostersysteem selecteerden, hebben we een uitgebreide analyse van de markt gedaan. Internationale mogelijkheden en het meest gebruiksvriendelijk waren doorslaggevend om voor Tamigo te kiezen”, aldus International HR Manager Bolia.com, Anette Sørensen.

Inzicht in loonkosten en parttime medewerkers

Tegenwoordig is de succesvolle meubelketen met 32 winkels vertegenwoordigd in Duitsland, Denemarken, Noorwegen en Zweden. Tamigo is door de medewerkers in alle landen goed ontvangen, zegt Anette.

“Ongeacht het land en cultuur, ons eerste impressie – dat Tamigo een zeer gebruiksvriendelijke planningsoplossing is voor al onze medewerkers – is bevestigd.”

Vanuit het hoofdkantoor perspectief biedt Tamigo bovendien een waardevol inzicht in loonkosten en een correcte salarisadministratie voor iedere winkel, welke over het algemeen veel parttime medewerkers hebben, vindt Anette Sørensen.


We hebben veel parttime medewerkers die onregelmatig werken, zoals uitsluitend op middagen en in het weekend. Hierdoor wijzigt het rooster constant, maar Tamigo zorgt ervoor dat deze wijzigingen eenvoudig te managen zijn met minimale administratieve handelingen.

Ondersteund door meer dan 50 talentvolle designers, Bolia.com is een van Europa’s meest productieve design bedrijven. Bolia.com zal verder groeien met nieuwe concept stores in alle belangrijke Duitse steden en verscheidene winkels in Noorwegen.